SYSTEM TRANSAKCYJNY ONLINE
DOSTĘPNY JUŻ WKRÓTCE

Dane teleadresowe

Baltic Capital Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych
ul. Bagno 2/244, 00-112 Warszawa
woj. mazowieckie
NIP: 5252640776
REGON: 363314289
 
Wpisana do Rejestrów Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS  0000593350,  z kapitałem zakładowym w syokości 1 600 000,00 zł (opłaconym w całości)
 
 
 
 

DOŁĄCZ DO NAS: facebook twitterlinkedin

Kariera

Baltic Capital TFI SA to dynamicznie rozwijająca się instytucja finansowa oferująca fundusze inwestycyjne o unikalnej na polskim rynku polityce inwestycyjnej. Nasz rozwój opiera się na potencjale i zaangażowaniu naszych pracowników, którzy decydują o rozwoju naszej firmy.

Obecnie poszukujemy:
Praktykant/ka w Departamencie Zarządzania Aktywami

Do głównych zadań praktykanta/ki należeć będzie wykonywanie czynności wspierających

  • zespół inwestycyjny w wybranych aspektach procesów inwestycyjnych, w tym m.in:
  • wsparcie w przygotowaniu dokumentacji transakcyjnych oraz analiz finansowych i rynkowych,
  • przygotowanie modeli makroekonomicznych,
  • analiza sytuacji makroekonomicznej,
  • wsparcie zarządzania płynnością funduszy,
  • bieżąca współpraca z bankami i domami maklerskimi.

Nasze oczekiwania:

  • student/ka III-V roku studiów (preferowane kierunki matematyczne, ekonometryczne, ekonomiczne, finansowe),
  • wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków z danych liczbowych,
  • zaawansowana znajomość MS Excel (dodatkowym atutem będzie znajomość VBA, R lub Python)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • dokładność, systematyczność i terminowość,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • dostępność na poziomie min 30h tygodniowo.

Oferujemy:

  • praktyki na podstawie umowy zlecenia,
  • wynagrodzenie zależne od doświadczenia i wymiaru czasu praktyk,
  • elastyczne godziny odbywania praktyk,
  • zaświadczenie o odbyciu praktyk i referencje,
  • dostęp do niezbędnych narzędzi pracy,
  • miłą atmosferę pracy

Miejsce pracy: Warszawa

 

Kandydatów spełniających powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: bartosz.pawlak [at] baltictfi.pl w terminie do dnia 30 czerwca 2020 r. Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04).

Praktykant/ka w Departamencie Zgodności i Nadzoru Baltic Capital Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A.

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych zadań praktykanta/ki należeć będzie wykonywanie czynności wspierających procesy nadzoru zgodności działalności z prawem przez TFI realizowane przez Inspektora Nadzoru i Specjalistę ds. zgodności, w tym m.in:

  • wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji związanej z emisją certyfikatów inwestycyjnych, jednostek uczestnictwa.
  • wyszukiwanie odpowiednich przepisów, interpretacji, stanowisk UKNF, wytycznych i innych,
  • śledzenie zmian w przepisach prawnych istotnych z punktu widzenia działalności TFI,
  • wsparcie w prowadzeniu kontroli wewnętrznych,
  • prace biurowe i administracyjne.

Nasze oczekiwania:

  • student/ka III-V roku prawa posiadający/a dobre oceny z dotychczasowego toku studiów,
  • dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne,
  • komunikatywność, energiczność, kreatywność, dokładność,
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanej pracy,
  • wysoka kultura osobista, odwaga i pozytywna otwartość w komunikacji,
  • bardzo dobra znajomość MS Word i MS Excel.

Mile widziana również znajomość zagadnień związanych z rynkiem funduszy inwestycyjnych.

Oferujemy:

  • praktyki na podstawie umowy zlecenia,
  • wynagrodzenie zależne od doświadczenia i wymiaru czasu praktyk,
  • elastyczne godziny odbywania praktyk,
  • zaświadczenie o odbyciu praktyk i referencje,
  • dostęp do niezbędnych narzędzi pracy,
  • miłą atmosferę pracy

Kandydatów spełniających powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: maciej.kaflinski [at] baltictfi.pl w terminie do dnia 30 czerwca 2020 r. Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04).

Office Manager / Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Zarządzanie sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi firmy
  • Obsługa recepcji (telefoniczna/mailowa, udzielanie ogólnych informacji Klientom oraz przekazywanie połączeń/maili do innych działów)
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura
  • Odbiór i wysyłka korespondencji
  • Zamawianie artykułów biurowych
  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy
  • Współpraca z działem sprzedaży
  • Dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta
  • Współpraca z Klientem i z sięcią dystrybucji
  • Prezentowanie oferty firmy

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe lub student/-ka ostatniego roku studiów
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne
  • Energiczność, kreatywność, dokładność, odpowiedzialność,
  • Wysoka kultura osobista, odwaga i pozytywna otwartość w komunikacji
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Doświadczenie w sprzedaży
  • Mile widziana znajomość zagadnień związanych z rynkiem finansowym

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży
Dyrektor ds. Sprzedaży Funduszy Inwestycyjnych

Poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży Funduszy Inwestycyjnych. Osoba zatrudniona na powyższe stanowisko odpowiedzialna będzie za:

- Pozyskiwanie Klientów do funduszy zamkniętych o strategiach absolutnej stopy zwrotu,
- Nawiązywanie współpracy z sieciami dystrybucji,
- Prowadzenie spotkań i szkoleń z pracownikami dystrybucji,
- Obsługę dotychczasowych i perspektywicznych Klientów TFI.

Prosimy o kontakt na arkadiusz.bogusz [at] baltictfi.pl

Bezpośredni kontakt

Infolinia
 
Biuro
 

Marcin Wiński
Członek Zarządu
marcin.winski [at] baltictfi.pl